Hoe ondersteun je cliënten en patiënten bij het gebruik van slimme zorg? Welke vragen spelen er en hoe ga je hiermee om?
Een half jaar geleden is de Helpdesk Digitale Zorg opgericht, een initiatief van Tergooi Ziekenhuis, Amaris Zorggroep en Huisartsenvereniging GHO-GO. De helpdesk biedt inwoners van de regio hulp bij het gebruik van digitale zorg, ofwel zorg op afstand. Deze relatief nieuwe vorm van zorg vraagt veel van mensen die nog niet erg gewend zijn aan het gebruik van computers, tablets en smartphones. De Helpdesk Digitale Zorg ondersteunt patiënten en cliënten bij hun reis door het digitale zorglandschap. Tijdens dit webinar deelt Merlijne Sonneveld – Manager Innovatie bij Amaris Zorggroep - de resultaten en inzichten van de Helpdesk Digitale Zorg. Daarnaast wordt er dieper in gegaan op de ervaringen van de helpdeskmedewerkers door Celso Cyrus en Willemijn van Koevorden.
Naam organisatieAmaris Zorggroep - Zorg Innovatie Huis
Datum
Tijd
Regio Regio West
Contact persoon Hiske Doornekamp
0650189036
h.doornekamp@amaris.nl
Online eventJa
Aanmelden verplichtJa
Aanmeld url https://forms.gle/ruGJqmA76n7UszuK7
Website https://helpdeskdigitalezorg.nl/